czwartek, 21 lutego 2013

tęsknota za słońcem...

Cześć dziewczyny!

Znowu się zawiesiłam :/ ale chyba dopadła mnie jakaś zimowa deprecha, ciągle pada śnieg i jest zimno...Coś tej upragnionej wiosny nie widać, a ja tak o niej marzę od jakiegoś czasu. Mam nadzieję, że luty dobiegnie końca to w końcu pojawią się pierwsze oznaki wiosny i pierwsze promienie słońca, na które tak czekam.
Patrzę przez okno i znowu pada, najbardziej denerwuje mnie ta plucha na chodnikach i szaro bure krajobrazy miasta. Dajcie mi słońce, plażę, wakacje! moje marzenie...



A.

13 komentarzy:

  1. Oj jak bardzo tęsknię za latem :-((((

    OdpowiedzUsuń
  2. LATO wróć do nas :D
    Bardzo fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też dajcie !
    chce wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja taka tesknote przezywam, ale juz prawie marzec i pojdzie z gorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czekam na lato i słońce!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też już niesamowicie tęsknię za słońcem, depresji dosyanę od tej pogody!
    pozdrawiam, Magdalena
    z VEGAFASHION

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, jestem jak najbardziej dzieckiem słońca i lata, więc wyczekuję wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę doczekać się wiosny. :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super blog! Zawitałam do Ciebie pierwszy raz, ale z pewnością nie ostatni.
    POZDRAWIAM M.
    PS. Również tęsknię za słońcem, latem wakacjami, morze, piaskiem, plaża:) ahh....

    OdpowiedzUsuń
  10. przeglądam blogi i przeglądam no i wszyscy piszą, że tęsknią za wiosną, latem.
    prawda, prawda. słonko by się przydało <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oj lato, wracaj, wracaj... straaasznie tęsknię już za odpoczynkiem i wolnym od pracy i obowiązków, ale już nie długo! ;-) obserwuję i serdecznie zapraszam w wolnej chwili do siebie, buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń