czwartek, 22 listopada 2012

Wróciłam!

Witajcie!

Na samym początku chciałam Was przeprosić, że tak długo mnie nie było, ale już wyjaśniam. Przez z 2 miesiące nie miałam internetu z powodu awarii, potem zaczęły się studia i tak utknęłam w tym wszystkim bez chwili czasu dla siebie i bloga... Jeszcze raz przepraszam i muszę się szybko zrehabilitować i wziąć do roboty! Opowiem Wam co u mnie słychać ostatnio i może wrzucę jakieś zdjęcia, obiecuję że postaram się poprawić. Mianowicie od września zaczęłam robić studium na kierunku asystentka stomatologa, wydaje mi się to przyszłościowe i mam nadzieję że dzięki temu w końcu uda mi się znaleźć pracę :) Kadra wykładowców jest bardzo młoda i przez to dobrze się z nimi dogadać, koleżanki na roku też bardzo sympatyczne, także jak na razie Asi się bardzo podoba i jest w niebo wzięta. :) W sobotę znowu na zajęcia ale na szczęście tylko od 11 do 16 :) Życie osobiste układa mi się jeszcze lepiej, we wtorek minęło pół roku odkąd jestem z Michałem, jestem przekonana że to ten jedyny, po prostu kocham Go... Z okazji tej małej rocznicy dostałam bukiet czerwonych róż ( jak co miesiąc 20 dnia miesiąca) i śliczne kolczyki - serduszka z purpurową cyrkonią, są prześliczne.
Zakupów ostatnim czasem narobiłam mnóstwo, ale najpierw muszę porobić jakieś zdjęcia żebym mogła Wam pokazać co wylądowało nowego w mojej szafie. Jest dużo sweterków, tregginsów i zimowych akcesoriów. Szukam jeszcze jakiejś fajnej zimowej kurtki, może coś mi doradzicie w tej sprawie?
Mam już też wizję stroju na święta, wiem wiem to dopiero za miesiąc ale ja już wymyśliłam wszystko z detalami :D Znalazłam w reserved świetną bluzkę szyfonową z czarnym ozdobionym koralikami kołnierzykiem, już pokazuję :) Ale i tak na żywo wygląda dużo lepiej :)


W ogóle  bluzeczki w reserved mnie zachwycają, pokażę Wam jeszcze kilka modeli w tym stylu, chciałabym wszystkie! :D 





Prawda, że są urocze? :) Wracając do mojego świątecznego strojenia, w reserved wypatrzyłam jeszcze fajną bransoletkę pasującą do bluzeczki, mianowicie: 

Do tego czarna spódniczka z imitacji skóry:

Czarne botki, ażurowe jasne rajstopy i będę błyszczeć w święta. Podoba Wam się takie zestawienie? 
Co myślicie?

A na koniec moja mała pamiątka z Krynicy, jeszcze 3 tygodnie temu było tam tak pięknie, jesiennie i kolorowo :) 


Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku!

Kisses :***

A.

6 komentarzy:

  1. Sliczne bluzki
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pizza nowa, a pieczarki są już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajnie, że wracasz!! Wyglądasz cudnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi się podoba na 1 bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie bluzki są świetne i osobiście polecam sklep "Bershka" Zapraszam do mnie myworldbyasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń