środa, 25 kwietnia 2012

Szorty part. 2

Bardzo szybciutko dodam drugą część wczorajszego posta o szortach i zmykam do moich zajęć, ale na pewno popołudniu albo wieczorem się tutaj jeszcze dzisiaj pojawię! :) Kisses girls! :***

W KWIATY:


kolorowe szorty ASOS ok 185 zł


szorty z delikatnego materiału ZARA ok 130 zł


jasne szorty Bershka ok 100 zł

BIAŁE:

szorty z cienkiego materiały Dorothy Perkins ok 90 zł

podwijane MANGO ok 70 zł

dżinsowe TOPSHOP ok 160 zł

W PRINTY:

różowe szorty w etniczne wzory H&M ok 80 zł

szorty w orientalne printy River Island ok 100 zł

szorty w graficzne wzory TOPSHOP ok 150 zł

W PASKI:

bawełniane New Yorker ok 35 zł

w etniczne paski River Island ok 90 zł

w biało fioletowe paski TOPSHOP ok 160 zł


Have a nice day! :**

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam szorty! ostatnie wpadły mi w oko:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. spodenki z kwiatuszkami i w paski są genialne :)

    Zapraszam do Wiosennego Konkursu H&M :
    http://zycie-kate.blogspot.com/2012/04/wiosenny-konkurs-h.html
    Do wygrania jest śliczna amarantowa sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ubóstwiam te z kwiatuszkami ;) dziękuję, na pewno zajrzę :)

      Usuń
  3. 1 najlepsze ;)
    fajny blog , obserwuję i liczę na to samo : )
    zapraszam :http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. spodenki w kwiaty jak dla mnie są najładniejsze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też najbardziej podobają się te pierwsze w kwiaty ;)

      Usuń
  5. urzekly mnie pasiaki, choc jestem zwolenniczka bialych spodenek na lato, mam pare par :D tak w ogole to juz sie nie moge doczekac ciepla i slonca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam to samo, chcę już wskoczyć w strój kąpielowy i w końcu się poopalać na słoneczku :)

      Usuń
  6. puder faktycznie jest cudowny :) buciki przyjaciółka dostała w sklepie chińskim pewnie wiesz teraz pootwierano mnóstwo takich za jedyne 29 zł były jeszcze szare ale te są piękniejsze :D co do szortów mi się podobają w stylu amerykańskich dziewczyn jeansowe potargane + karmelowy pasek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ten puder :) tak tak w chińczyku można dostać naprawdę fajne rzeczy w niskich cenach, tylko trzeba dobrze trafić :) taaak dżinsowe potargane są cudne, alee wystarczy w SH kupić jakieś dżinsy za przysłowiowe 5 zł i je uciąć, potem postrzępić u dołu, podwinąć i masz za bezcen fajne szorty :)

      Usuń
  7. W printy są swietne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w printy z H&M są fajne, też mi przypadły do gustu :)

      Usuń
  8. świetny blog ; )
    zapraszam do mnie ; )
    http://napelnionamiloscia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstra są te szorty, ale nie dałabym za nie tyle kasy . :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie drogie są, ale można polować na tańsze w sieciówkach i oczywiście w sh :)

      Usuń