środa, 6 czerwca 2012

Neony w H&M !!!

Hi Girls!

   Ostatnio bardzo mało czasu na cokolwiek, na pisanie postów a tym bardziej na komentowanie ich u Was, za co bardzo przepraszam i obiecuję poprawę. Na swoje usprawiedliwienie dodam, że chciałam spędzić trochę więcej czasu z chłopakiem, mam nadzieję że to dobry argument. Wczoraj spędziliśmy szalenie miły wieczór, ale to już pozostawię tylko dla siebie. Teraz znowu cztery dni rozłąki i zobaczymy się dopiero w niedzielę, już tęsknię.
  
   A teraz przechodzę do tematu posta, w końcu znowu o modzie. I like it! Wczoraj natknęłam się na artykuł o neonach królujących w ostatniej odsłonie letniej kolekcji H&M i doznałam pozytywnego szoku. Nowinki na dziale młodzieżowym w H&M. Lekkie sukienki, swetry ze sznurka, poszarpane szorty DIY oraz kolorowe buty i torebki! Dzisiaj nie miałam czasu, ale w piątek korzystając z wolnego dnia na pewno wybiorę się do galerii żeby nacieszyć oczy i wybrać coś dla siebie. Chociaż nie wiem jak ja tego dokonam, wszystko jest takie cudne, ale budżet ograniczony. Pokażę wam teraz co nieco tych cudeniek, a Wy piszcie czy coś Wam wpadło w oko. Letnia szafa powinna obfitować w mocne barwy!

Dziś ponoć międzynarodowy dzień pocałunku więc całuję Was bardzo gorąco! :***


( 129,90 zł  79.90 zł ) 


( 79,90 zł  79,90 zł ) 


( 49,90 zł  79,90 zł ) 


(79,90 zł  99,90 zł ) 


( 24,90 zł  24,90 zł ) 


( 129,90 zł  119,90 zł ) 


( 119,90 zł  24,90 zł ) 


( 79,90 zł  59,90 zł ) 


( 39,90 zł  24,90 zł ) 


( 14,90 zł  14,90 zł )


( 79,90 zł  59,90 zł ) 


( 24,90 zł  49,90 zł ) 



( 12,90 zł  14,90 zł ) 


( 79,90 zł  59,90 zł )


( 19,90 zł  12,90 zł ) 


( 79,90 zł  79,90 zł ) 



Podoba się? :) 

31 komentarzy:

  1. o kuuuurcze! muszę lecieć do H&Mu :D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te wszystkie kolorki...też musze się wybrać do h&m

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie wygląda fantastycznie! Trudno będzie się oprzeć tej kolekcji, wszystko zdecydowanie boho, vintage.. Ombre! Widzę, że muszę H&M omijać szerokim łukiem, bo portfel nieco by schudł przy tylu fantastycznych ubraniach! :)

    Pozdrawiam,
    o-modzie.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam rzeczy z H&M <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasciwie to wszystko mi sie podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście kolekcja jest urocza i chętnie wykupiłabym ja całą, ale niestety pewnie marnej jakości :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo rzeczy się podoba, szkoda tylko, że większości rzeczy nie ma później w sklepach w polsce.

    OdpowiedzUsuń
  8. Do mnie neony nie przemawiają, tak samo jak pastele. Choć ta połyskująca biała spódniczka mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  9. I u Ciebie również neon.... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd się wziął tytuł twojego bloga?
    Czytałam książkę Trzy metry nad niebem Federico Mocci i to z tym najbardziej mi się kojarzy. Tobie też?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. spodenki na pierwszym zdjeciu sa mega :D zakochalam sie! : )

    OdpowiedzUsuń
  12. dziekuje kochana za mile slowa:* a te neony boskie!

    OdpowiedzUsuń
  13. super,uwielbiam takie kolory!<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kolorystyka. Skusiłabym się na kilka rzeczy... :)

    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Boziu ześlij pieniążek *-*! widzę, że adres bloga związany z moim ulubionym filmem <3

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjne *.* robi wrażenie - ogromne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj chcialoby sie miec w szafie spora czesc z tych rzeczy, no ale niestety zazwyczaj po prostu trzeba wybrac to co jest tym najlepszym i ograniczyc sie do zakupu jednej rzeczy, ciezko to przychodzi i z bolem serca gdy patrzy sie na takie cudenka i trzeba sie do nich plecami obrocic ;)
    kolekcja jest fajna, jednakze powiem szczerze ,ze z doswiadczenia wiem ,ze roznie bywa z dostepnoscia niektorych artykulow w sklepach, a czasem cos jest ,ale np. tylko w jednym sklepie w miescie, a w reszcie juz nie...
    teczowa rozkloszowana sukienka jhest swietna jak i kwiecista i kolorowa mini spodniczka, moje dwa absolutne faworyty ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog <3 ^^
    Zapraszam do mnie : http://letmeloveyouzayn.blogspot.com/
    Obserwujemyy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. takie cuda w H&M? nie wierzę. :D
    szkoda, że u mnie w Dublinie pewnie niczego z tego nie dostanę. :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Łał megaa !:)

    OdpowiedzUsuń
  21. o to ta kolekcja już jest w sklepach?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już jest :) / niektóre rzeczy mi komletnie nie leża ale niektóre są tak piękne, że oczy mi wyłażą !! :)))

      Usuń
  22. oh wow!This H&M collection is really awesome! I love neon colours and all these clothes are gorgeous! Want the skirt on the first picture, the dress on the seventh picture and the jewellery and the fiftheeth picture!!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja chce to wszystko! ta tecza nie da mi spac :P

    OdpowiedzUsuń